Serdecznie zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych na szkolenie
„TWORZENIE I ZAWIERANIE UMÓW WSPÓŁPRACY”,
które jest realizowane w ramach projektu „Q wspólnemu działaniu na rzecz walki z marnotrawaniem żywności”.
Temat ten jest niezwykle istotny dla każdej organizacji pozarządowej.
Szczególnie w sytuacji, w której nie możemy sobie pozwolić na konsultacje u prawnika. Wchodząc w różnego rodzaju relacje dotyczące współpracy powinniśmy mieć świadomość tego, skąd się biorą pewne zapisy w umowie, jak je interpretować oraz jaka odpowiedzialność ciąży na nas będąc jedną ze stron podaną w umowie. Dlatego tak ważne jest, aby przedstawiciele organizacji byli zaznajomieni z tematem tworzenia takich umów współpracy.
Podczas szkolenia będą mieli Państwo okazję:
- zapoznać się aktualnymi zapisami prawa związanymi z zawieraniem umów cywilnoprawnych,
- dowiedzieć się jak redagować umowy, samodzielnie analizować zawarte w nich zapisy oraz wprowadzać późniejsze zmiany,
- dowiedzieć się również jak prawidłowo rozwiązać współpracę.
Szkolenie zostanie przeprowadzone przez eksperta. Udział w szkoleniu będzie potwierdzony certyfikatem.
Szkolenie odbędzie się w 2 terminach (należy wybrać 1 termin):
- 21.08.2018 (wtorek)
lub
- 29.08.2018 (środa)
Godz. 9.30 – 15.30
Miejsce: biuro Federacji Polskich Banków Żywności, al. Jerozolimskie 30 lok. 8, Warszawa (sala z klimatyzacją)
Osoby zainteresowane, proszę o wypełnienie i przesłanie na adres j.galek@bzsos.pl
formularza zgłoszeniowego z zaznaczeniem, który termin Państwa interesuje.
W szkoleniu może wziąć udział kilku przedstawicieli jednej organizacji.
Liczba miejsc jest ograniczona, liczy się kolejność nadsyłanych zgłoszeń.
Na Państwa zgłoszenia czekam do poniedziałku 20.08.2018.
W razie pytań – proszę o kontakt – 601 390 094.
Projekt jest współfinansowany ze środków otrzymanych
od Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014 – 2020.