Projekt „Q wspólnemu działaniu na rzecz walki z marnowaniem żywności” realizujemy ponieważ chcemy pomóc organizacjom współpracującym z naszym Bankiem w przygotowaniu się do odbioru, dystrybucji i wykorzystania żywności z krótkim terminem przydatności do spożycia. W związku z tym przygotowaliśmy szereg działań, w tym szkolenia i warsztaty, w ramach których przedstawiciele organizacji będą mieli możliwość zdobycia praktycznych umiejętności pozwalających im przeciwstawić się poważnmeu problemowi, jakim jest marnowanie żywności.
Projekt jest współfinansowany ze środków otrzymanych
od Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich na lata 2014 – 2020.
Czas trwania projektu: czerwiec – grudzień 2018.
- Szkolenie „Tworzenie i zawieranie umów współpracy”
TERMIN 1: 21.08.2018, godz. 9.30 – 15.30,
TERMIN 2: 29.08.2018, godz. 9.30 – 15.30,
MIEJSCE: biuro Federacji Polskich Banków Żywności SOS w Warszawie, al. Jerozolimskie 30 lok. 8, Warszawa,
PROWADZĄCY: radca prawny Arkadiusz Jarosiński
- Szkolenie „Dystrybucja żywności krótkoterminowej pozyskanej z sieci handlowych – zasady i dobra praktyka”
TERMIN 1: 18.09.2018, godz. 9.30 – 15.30,
TERMIN 2: 03.10.2018, godz. 9.30 – 15.30,
MIEJSCE: biuro Federacji Polskich Banków Żywności SOS w Warszawie, al. Jerozolimskie 30 lok. 8, Warszawa,
PROWADZĄCY: Tomasz Szuba, Agnieszka Gardzina
- Warsztaty kulinarny „Jak gotować, żeby nie marnować”
TERMIN: 14.11.2018, godz. 9.45 – 15.00
MIEJSCE: Studio Kulinarne Małe Przyjemności, ul. Dzielna 15, 01 – 029 Warszawa
PROWADZĄCY: Sylwia Majcher